czwartek, 1 stycznia 2015

Witaj Nowy Roku!

Tak samo jak w zeszłym roku post na ostatnią chwilę. Zaczynam o godzinie 23.45, ale nie będę się dziś (wyjątkowo) spieszyć i dokończę już w nowym 2015 roku. 



Już dawno po północy, powitaliśmy Nowy Rok hucznymi fajerwerkami i ja również chciałabym powitać go na moim blogu i złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia- przede wszystkim dużo zdrowia, pełno uśmiechu, radości i żebyście spełnili wszystkie swoje marzenia.



A z okazji Sylwestra zrobiłam faworkowe/chruścikowe kolczyki.



Faworki kolczyki

długość- 2cm



Robicie w sowich domach takie przysmaki? Jak je nazywacie- faworki czy chruściki? 





I jeszcze kilka zdjęć z mojego sylwestra. Spędziłam go w domu z rodzicami, a o północy wyszłam przed dom razem z sąsiadami, żeby zobaczyć fajerwerki nad miastem.  

To nie szampan,  jeszcze piccolo ;D

A to orzeszki, które robiłam z bratem i rodzicami pierwszy raz. Zawsze kupowaliśmy je na święta, ale były trudno dostępne, więc w tym roku postanowiliśmy zrobić je samemu trochę później. Skorupka jest zrobiona z kruchego ciasta, a w środku jest pyyszny krem.


Gdzie spędziliście (pewnie jeszcze spędzacie ;P) sylwestra?


2 komentarze:

  1. Ja w tym roku spędziłam sylwestra na spokojnie, z moim chłopakiem u mnie w domu, przez wzgląd na małego kociaka bo martwiłam się że ciężko zniesie sylwestra (a mała cholera prawie ciągle spała :D) U mnie mówi się głównie faworki ale chruściki też tylko rzadziej :) Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mówi się faworki, a te Twoje są jak 'żywe' :D
    Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html