czwartek, 8 stycznia 2015

Elegancka, zimowa... muffinka?

Zbieram się do tego posta od kilku godzin. Chciałabym napisać Wam coś więcej, ale co? To, że u mnie nadal nie ma puszystego, bielutkiego śniegu? Albo to, że w szkole znowu dużo sprawdzianów kartkówek? Te tematy chyba zbyt często się pojawiają, są jak "tematy o pogodzie"- byleby podtrzymać rozmowę :P
Ale z drugiej strony- to nie jest główny temat mojego bloga. 
Bransoletka powstała dzięki świątecznym porządkom, podczas których odnalazłam kiedyś kupione perełkowe bransoletki.


Na ręce wygląda bardzo delikatnie i elegancko, chociaż jest na niej muffinka. No i przede wszystkim zimowo :)


Pierwszy tydzień nowego roku już minął. Jak tam Wasze postanowienia noworoczne, zaczęliście je spełniać? Ja mam też kilka związanych z blogiem i mam ogromna nadzieję, że porządnie się zmobilizuję i zadowolę Was i siebie efektami ;)
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna! Rzeczywiście elegancka, ale też urocza, dzięki muffince :3
    Ja nie mam żadnych postanowień, ale za to biorę udział w 2015 Reading Challenge :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na prawdę bardzo ładna. :)
    Moje postanowienia to więcej czytać. Więcej niż dotychczas. >.<

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html