piątek, 9 sierpnia 2013

Czekoladowy herbatniczek

Nie rozpiszę się dziś jakoś specjalnie, ponieważ jestem baardzo zmęczona ;/ jednak dwie godziny na basenie to trochę za dużo ;p
Wakacyjna pogoda, tj. upał, słoneczko, żadnej chmurki, a tym bardziej kropli deszczu, się zepsuła. Nie wiem jak u Was, ale u mnie leje. Już od dłuższego czasu. Miałam nawet "przyjemność" bliżej poznać tę ulewę, kiedy mama przypomniała mi, że mój rower stoi w ogrodzie i trzeba go schować. Nie ma to jak bieg przez śliską trawę ;D
Ostatnio użyłam trochę "bitej śmietany"- bardzo ją lubię^^





Tak oto powstał czekoladowy herbatnik przekładany bitą śmietaną- zawieszka :)


Dziękuję obserwatorom i tym, którzy tu jeszcze zaglądają i komentują ;)
Każda oznaka Waszej obecności sprawia mi wielką przyjemność :D


3 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html