piątek, 30 sierpnia 2013

Fast food'y, czyli dzisiaj niezdrowo

Mmm właśnie zajadam pyszne czekoladowe muffiny z dżemem morelowym i lukrem czekoladowym...^^ mniam! Wstawiłabym Wam zdjęcie, ale nie zrobiłam żadnego, a teraz już się kończą ;)
A dziś trochę odbiegnę od nazwy bloga "Kolorowe słodkości", bo przedstawię Wam trochę fast food'ów :D Lubicie jeść taką niezdrową żywność? Śniadanka, obiadki w McDonald's czy KFC? ;p
Ja wolę domowe, ale na hot- dog'a czy tortille się skuszę ^^



O wilku mowa :) 
Kolczyki wiszące hot-dog'i



Bransoletka z coca-colą i hamburgerem



I "bonusik", czyli 
prezent urodzinowy mojej koleżanki- bransoletka z herbatniczkiem i zawieszką podkową (uwielbia konie ;p)+ pasek z zapięciem w kształcie galopującego konia (na zdjęciu go nie ma) :)


Aktualnie nie posiadam tych niezdrowych kolczyków i bransoletki, ponieważ ma je moja ciocia, ale jak tylko je odzyskam (choć miło by było, gdyby się sprzedały ;pp), to "edit" i  podaję rozmiary :)

Pozdrawiam cieplutko :)





7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jest ta bransoletka z coca-cola i hamburgerem.....
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetnie. :D Ja prawie wcale się nie stołuję w fastfoodach. Czasem skoczę na szejka do maca, ale to bardzo rzadko. Wolę domowe hotdogi i hamburgery. Przynajmniej wiem co jest w środku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu niezdrowo ;) Twoje fastfoody bez kalorii są baaardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOoo one są boskie! Nie byłam w macu tak długo a teraz chętnie bym skoczyła :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!
    Nominuję Cię do L.B.A. :)
    Więcej u mnie.

    + obserwuję i liczę na rewanż. :>

    ANNFFASHION
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne świetne świetne *U* 3 razy tak :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html