wtorek, 27 sierpnia 2013

Lody dla ochłody, choć nie jest gorąco ;p

;o i tytuł mówi sam za siebie ;) Choć (u mnie) upałów nie ma- zaledwie 22 stopnie, to lody można zjeść :) a pod koniec wakacji to nawet wskazane! Przed szkołą trzeba się odstresować! No właśnie, jak Wam idą przygotowania do szkoły? Ja w książki, zeszyty i przybory zaopatrzyłam się już daaawno, teraz pozostało jakoś ciekawie spędzić ten ostatni tydzień? Jakieś pomysły? Jak na razie zamierzam pofarbować sobie jakoś ciekawie bluzkę, zrobić kawę mrożoną z zamrożonych kostek kawy i nie wiem :) ale jak już to wszystko zrobię, to na pewno Wam napiszę ;p

Ostatnimi czasy moje zbiory modelinowej biżuterii, breloków, zawieszek, itp. powiększyły się obficie, więc do końca września mam zapewnione notki ;p dodałam też do moich prac małe "wizytówki", pełen "profeszynal" ;D


Jeszcze kiedyś je zobaczycie "w praktyce" ;p
Jak na razie słodkości zabierze moja ciocia do znajomej, która chciała coś kupić, gdy zobaczyła te, które akurat miałam na sobie :)

A teraz pora na lody na patyku! Smacznego! ;)




Kolczyki wiszące lody czekoladowe z orzechami

długość- 3cm (z patyczkiem)
szerokość- 1,5cm

Posiadam także większe i mniejsze.



Kolczyki wiszące lody z polewą czekoladową

długość- 2cm (z patyczkiem)
szerokość- 1cm



Kolczyki wiszące lody z polewą toffie

długość- 2cm (z patyczkiem)
szerokość- 1cm



Moje pierwsze lody "Algida Big Trio"



I drugie takie :)

Kolczyki wiszące lody "Algida Big Trio"

długość- 2,5cm
szerokość- 1cm


I najnowsze ;)

Kolczyki sztyfty lody "Algida Big Trio"

długość- 1,5cm
szerokość- 0,5cm



Przepraszam za paskudną jakość niektórych zdjęć, ale robiłam je, (tym i wielu innym słodkościom) całe popołudnie do wieczora, a gdy słońce zaszło już nie wychodziły takie porządne- to oczywiste ;(

Udanego ostatniego tygodnia wakacji! :)







7 komentarzy:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html