środa, 21 sierpnia 2013

Libster Blog Award

 Zostałam nominowana przez Laila Raa :)

Nie spodziewałam się zupełnie, bardzo mi miło, dziękuję :) Dopiero zaczynam, a już mnie ktoś zauważył ;o ;D

Kilka słów wyjaśnienia:

Wyróżnienie Libster Blog Award otrzymywane jest od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, którego bloga wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


1. Czy masz jakieś dziwne przyzwyczajenia?
Nie, chyba nie ;p
2. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
Nie wiem, trzeba by spytać moich znajomych :D
3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfy (uwielbiam do dziś^^), Gumisie, Krecik... :)
4. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Mogłabym być trochę bardziej śmiała, a tak poza tym, to chyba nic :)
5. Czego się najbardziej boisz?
Hm... czy ja się czegoś boję? o.O
6. Gdybyś mogła być przez jeden dzień kimś sławnym... kto by to był? :D
Pewnie jakaś piosenkarka lub pisarka w dniu premiery książki, ale tak dokładnie, to nie wiem :)
7. Lubisz się wyróżniać z tłumu?
Czasami, ale tak pozytywnie oczywiście ;)
8. Najszczęśliwszy moment Twojego życia?
Wiele było momentów wypełnionych szczęściem, każdy w inny sposób :)
9. Co doceniasz w ludziach?
Szczerość chyba najbardziej, ale również wierność, życzliwość, itp. :)
10. Jakie masz sposoby na nudę?
Uhuhu duuuużo: czytam, piszę, maluję (teraz właśnie ;p), rysuję,np. (najnowszy^^)


jeżdżę na rowerze, na rolkach, spędzam czas z przyjaciółką, koleżankami i oczywiście lepię, ale to wtedy, gdy mam dużo czasu :D i wiele innych :)
11. Co byś zrobiła gdybyś wygrała w totka? ;)
Zależy ile ;p na pewno bym się bardzo ucieszyła, spełniłabym marzenia rodziców i brata, kupiłabym maaasę półfabrykatów i mnóstwo modeliny, i piekarnik (hehe ;D), przekazałabym też część na akcję humanitarną. 

Moje nominacje:


Niestety tylko tyle ;c

I moje 11 pytań:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z kimś sławnym, kto by to był?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka lub film?
4. Jak spędzasz czas wolny? Aktywnie czy raczej robiąc coś w domu?
5. Gdybyś została redaktorką gazety, o czym byś pisała?
6. Co uwielbiasz, a czego się boisz?
7. Od kiedy prowadzisz bloga?
8. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Masz jakieś zwierzątko?
11. Ile czasu zajmuje Ci dodanie posta na bloga? :)

Miłego odpowiadania :D dzięki za zabawę, mam nadzieję, że odpowiedzi się podobały :)




5 komentarzy:

  1. w wolnej chwili na pewno <3 dziękiiii!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent do rysowania rzeczy naturalnych. Ja idę bardziej w kierunku mangi :D
    To prace z modeliny są rewelacyjne i tylko pozazdrościć. Obserwuję i czekam na więcej :D
    zaczarowane-miejsce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no to odpowiedziałam :D

    ps. wejdź w opcje bloga, w komentarze i zlikwiduj proszę weryfikację obrazkową <3 będzie mi łatwiej komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci dziękuje i gratuluje ♥ + obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html