środa, 7 sierpnia 2013

O mniam, dżemik...

Dobry wieczór wszystkim!
Już minął miesiąc wakacji- u mnie bardzo udany! Stworzyłam tyyyle modelinowych słodkości, a przede wszystkim mnóstwo nowości! Mimo, iż jakoś daleko nie wyjeżdżałam było cudownie! Każdy dzień spędzony z koleżankami i przyjaciółką, wypady na miejscowy basen, przejażdżki rowerami po okolicznych wsiach, przeczytane książki, wyjazd nad jezioro z rodzicami- a Wam , co udało się zrobić w te wakacje? :D Jakie są Wasze ulubione wakacyjne zajęcia? Tak dużo wolnego czasu, więc na pewno robicie coś ciekawego :)

A przed Wami dżemik pomarańczowy :) Mmm...





Zrobiłam z niego zawieszkę, bo buteleczki są troszkę za duże na kolczyki albo nawet bransoletkę ;c
Tak więc powstał dżemik który wygląda, jak zrobiony przez babcię- z charakterystyczną, uroczą serwetką :D






I mam do Was jeszcze jedno bardziej "blogowe pytanie" ;D
Mogłabym zrobić ankietę- ale po co?
Wolicie jak w postach piszę tylko o moich wyrobach, modelinie, czy jak pojawiają się relacje z życia codziennego, zwyczajnych, domowych zajęciach? :D Dobranoc ludziki! ;p









1 komentarz:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html