czwartek, 15 sierpnia 2013

Rainbow

Już po dniu lepienia :D Nie ulepiłam wszystkiego co chciałam i nie wszystko co ulepiłam spełniło moje oczekiwania, ale jeszcze wiele prób przede mną ;)


Gofry, kolczyki i wisiorek- nie mam wymiarów, bo przyszła kuzynka i od razu je kupiła :D






Kolejny zestaw, który porwała mi kuzynka- rainbow cake z bitą śmietaną i motylkami :D Myślę, że wzór dość często spotykany, ale starałam się go trochę przerobić po swojemu ;p

Około 1,5cm wysokości i 1,5cm długości.




I na koniec moja bransoletka z takim samym tortem+ zawieszka "hand made" ;D
Bransoletka koralikowa- podobno ostatnio "w modzie" :D
 Ostatnie zdjęcie "instagramowe" :)

I jak? Bardzo słodko? ;p









4 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html