niedziela, 18 maja 2014

Ciasteczkowe Potwory

Miało nie być przerw, a była. Ale teraz "wielki powrót"- od piątku do dzisiaj cały czas lepiłam, sklejałam, lakierowałam. Nie było łatwo, bo ciągle mi coś przerywało m.in. moje małe przeziębienie objawiające się okropnym katarem... Stworzyłam kilka rzeczy, które już tu kiedyś były, ale mam także trochę nowości- wszystko na pewno Wam pokażę. :)
Na dzisiejszy niedzielny wieczór Ciasteczkowe Potwory i ich pyszne ciacha, które powędrują jutro do swojej nowej właścicielki :D




Kolczyki sztyfty- Ciasteczkowe Potwory

średnica- 1cm


Bransoletka z Ciasteczkowym Potworem i ciastkami

średnica- 2cm

Jak Wam minął weekend? Też spędziliście go w domu z powodu ulew- jak ja?

Pozdrawiam ciepło i idę wyjąć z piekarnika kolejną partię słodkości :D


4 komentarze:

  1. ach a ja mam apetyt na coś słodkiego a wyjątkowo nic nie mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńka <33 *----* Można kupić takie np. bransoletki u cb ? ♥

    Pozdrawiam :* Obserwuję od dawna i zapraszam do siebie, jak się spodoba możesz dodać do obserwowanych i skomentować post ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym sobie takie cudo! *o*
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html