środa, 21 maja 2014

Maksymalnie czekoladowo

A dokładniej "nutellowo". W zestawie zamówionym dla pewnej znajomej mi dziewczyny główną rolę odgrywa Nutella. Taka kanapka i słoiczek już kiedyś się pojawiły, jednak teraz są jeszcze mniejsze- przy bransoletce słoiczek o wysokości 3 cm nie byłby za wygodny. :P  Niestety nie mam dokładnych rozmiarów, bo zestaw już wysłany, a ja, jak to ja- zapomniałam go zmierzyć.



Bransoletka z kanapką i Nutellą


Kolczyki sztyfty- kostki czekolady Milka 


Jeszcze miesiąc i wakacje! Szybko zleciał mi kwiecień i maj też już się kończy, więc ferie letnie zbliżają się wielkimi krokami. Widać to po ostatnich upałach. Ale mogę zagwarantować, że te czekoladki mimo tak wysokiej temperatury nie rozpłyną się w uszach ;D

10 komentarzy:

  1. lubię nutellę ,a w Twoim wykonaniu jest lepsza niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, mniam! Jadłabym *-*
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajny komplet, aż mnie naszła ochota na nutellę :D Ale o tej porze to już raczej jej nie kupię, więc pozostaje mi coś innego do jedzenia (w sumie to już późno na jakiekolwiek jedzenie, ale co tam!) Upały, upałami, w sumie to momentami sama umieram, ale się cieszę! W końcu lato! XD A polacy jak to polacy, w zimę za zimno, teraz za gorąco, ciągle wszyscy dookoła mnie narzekają... Ehh ciężko im dogodzić

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :-).
    Zapraszam na przydasiowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html