piątek, 30 maja 2014

Mieszanka radosnych kolorów na weekend

Piątek wieczór, jedyne co przychodzi mi do głowy to: weekend! Dla mnie, ucznia, liczy się każda sekunda tych niecałych trzech dni. Już dzisiejsze popołudnie starałam się jak najlepiej spędzić, więc pojechałam z przyjaciółką rowerami do lasu! Szkoda tylko, że po tych ulewach zostało tyle błota. ;/

Na ten weekend mam dla Was słodki tęczowy brelok. Jak na niego patrzę to tak jakoś mi weselej, to chyba przez te kolory :D


Brelok- lizak, tort, kokardka

Średnica lizaka- 2,5cm
Długość lizaka razem z patyczkiem- 4cm
Długość torcika- 1,5cm




Skoro już tak tu kolorowo to pokażę Wam jeszcze nieco inne moje "dzieło". Lubię mieć od czasu do czasu pomalowane paznokcie, ale najczęściej czas i pozwolenie na to znajduję w wakacje. Rzadko maluję na jeden kolor- albo kilka, albo jakiś inny wzór. Teraz pomysłodawcą wzoru była 4-letnia Hania, "żeby ciocia namalowała AngryBirds'y". Duże wyzwanie, jak na takie maleńkie paznokcie, ale dałam radę. :D Czerwone i różowe już były, teraz czas na Niebieskie Potrajacze i świnie w koronach! ;D


Moja mama, nauczycielka, zażyczyła sobie takie na Dzień Dziecka do pracy. Spodobały się ;))



A sobie zrobiłam dzisiaj bardziej rozbudowaną wersję. Czuję, że za długo nie przetrwają przy weekendowym lepieniu... :P


Udanego weekendu! Dobrze wypocznijcie! :)



5 komentarzy:

  1. Słodki i wesoły brelok! A sesja paznokciowa jaka udana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy breloczek. A te paznokcie są efektowne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten breloczek. :D Pozytywnie. :)
    Paznokcie obłędne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba lizak,ale torcik wcale nie gorszy :)
    Ja bym nie umiała zrobić takich paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak przyjedziemy to podsunę swoje pazurki, mam często długie to będziesz miała pole do popisu;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html