wtorek, 27 maja 2014

Markizy

Kilka postów wcześniej spytałam, co chcielibyście zobaczyć na blogu. Dostałam trochę propozycji i staram się je powoli spełniać. Zaczęłam od markiz z bloga N. i Ł..

Z góry może nie wyglądają zachwycająco, dlatego haczyki zamocowałam lekko pod kątem, żeby ciekawie wyglądały w uszach. 


Kolczyki wiszące- markizy

średnica- 1,5 cm



Pogoda znowu piękna, słońce świeci, więc ułatwia robienie zdjęć. Wreszcie mogłam się trochę pobawić, żeby wyszły ciekawsze. :) 


Niedługo czerwiec... planuję dla Was trochę niespodzianek. Mam nadzieję, że znajdę wystarczająco dużo czasu, żeby wprowadzić je w życie. :D Jednak jak na razie cisza, tajemnica! ;D Mogę tylko jednym, poniższym zdjęciem  zdradzić, co Was czeka w następnych postach...


Niebo jak z reklamy lodów Algidy... aż nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zdjęcia! :P

PS "Odświeżyłam" wczoraj ankiety, bo zauważyłam, że wszystkie odpowiedzi nagle zniknęły. :o Nie wiem, czy to wina bloggera, czy po prostu jakiś błąd, ale teraz są nowe, "otwarte" przez dłuższy czas. Zapraszam do głosowania! :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne jest to ostatnie zdjęcie <3


    Obserwuję od dawna, zapraszam do siebie, zachęcam do zaobserwowania i skomentowania mojego bloga ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ankiety się zresetowały, blogger zawinił. ;)
    Bardzo ładne kolczyki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooooooooooooowowowowo wyglądają jak nasze ciasteczka! Narobiłaś mi apetetu na nie. A tęczowy torcik mniam, jednak wychodzi u was czasem słońce

    OdpowiedzUsuń
  4. przeczytałam posta i zdałam sobie sprawę z tego, że nie wiem co to markizy:D super ci wyszły! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zjadłabym, haha :D
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html