środa, 7 maja 2014

Muzycznie

Kwieciście, muzycznie, a gdzie słodkości!?! Sama na siebie muszę powyzywać, bo ostatnio bardzo zaniedbałam (co widać na blogu) lepienie minijedzenia, minisłodyczy, itp. :P Ale obiecuję, że się poprawię i w przyszłym tygodniu obsypie Was pysznościami! Jeśli tylko coś wymyślę... możecie mi w tym pomóc, jeśli jest coś co chcielibyście zobaczyć w mniejszej skali. ;D
Jak na razie pozostało nam się zadowolić muzycznym zestawem.


Bransoletka z przywieszkami+ pierścionek kaboszon


średnica- 1,2cm


przywieszka serduszko Swarovskiego 


przywieszka "made with love" i nutka


12 komentarzy:

  1. cieszę się, że Cię przywołałam do porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może ulepisz jakieś markizy jak te nasze z wisienką http://czterylewerecewkuchni.blogspot.com/2014/04/markizy.html


      albo buteleczkę mleczka dla chrześniaka :)

      Usuń
    2. Hahah porządek musi być ;D
      Butelka dla Maćka- ale wyzwanie! Markizy spróbuję. :)

      Usuń
  2. Przejrzałam parę postów i robisz naprawdę małe cudeńka, aż Ci zazdroszczę, bo ja w Twoim wieku nawet modeliny w rękach nigdy nie miałam i teraz dopiero się uczę ;) A ja proponuję żebyś spróbowała słodkości typu lody na przykład ;> Są bardzo słodkie (nie wiem czy przypadkiem ich nie robiłaś, bo niestety nie miałam czasu przejrzeć wszystkich Twoich postów) no i oczywiście będę tu co jakiś czas zaglądać, w międzyczasie zapraszam też do siebie jeśli znajdziesz chwilkę i ochotę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zestaw :) z niecierpliwością czekam na słodkości bez kalorii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty już wiesz co ja chcę Ci powiedzieć... nie mam słów i tyle. Chyba kiedys spróbuję coś takiego zrobić, tak byś mogła się pośmiać :D
    Ps. dodaj aspiryne do wody, wtedy długo trzymają kwiatuchy :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, oryginalne (:

    OdpowiedzUsuń
  7. A dziękuję :) No ja oczywiście też obserwuję Twojego bloga, nie ma innej opcji. A tak mi teraz przeszło przez myśl, może to nie do końca słodkości takie jedzeniowe, ale próbowałaś może kiedyś zrobić coś takiego jak chibi? Ostatnio natknęłam się na dzieła tej oto Pani http://instagram.com/danielapupa# i zakochałam się w tych małych istotkach, ale dla mnie to jeszcze daaaleko droga zanim będę tak umiała... XD

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to wyglada, lubie takie recznie robione ozodoby :))

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html