poniedziałek, 2 września 2013

Tęcza na powitanie szkoły

Kto już dzisiaj był w szkole? Ja się wczoraj rozchorowałam- gorączka i okropny katar, ale dzisiaj został mi już tylko katar, więc poszłam po plan lekcji do szkoły. Nie jest taki zły, w środę na 9.45 *.*, bo niektórzy mają rano zajęcia na basenie (w ramach 5 godziny w-f), ale w czwartek od 8.00 do 16.00 :c Najgorsze, że jeszcze sporo czasu zabiorą mi zajęcia artystyczne, ta moja 5 godzina w-f (nordic walking) i na pewno jakieś kółko czy projekt ;/ Ale najważniejsze, że w piątek do 14.20 i będzie czas na lepieeenieeee ^^ jak na razie zapał do nauki i do szkoły mam spory, ale czuję, że za tydzień drastycznie zmaleje :D trzeba się przestawić na poranne wstawanie ;)

Żeby było weselej w pierwszy wrześniowy poniedziałek- tęczaa!



Kolczyki wiszące rainbow cake w odcieniach różu i czerwieni




Kolczyki wiszące rainbow cake w niebieskich odcieniach


Zawieszka rainbow cake



Ech, nadal nie ma rozmiarów :c Ale postaram się je dodać jak najszybciej^^


Pozdrawiam cieplutko- udanych pierwszych dni w szkole! :)


3 komentarze:

  1. Musisz się mocno postarać z tą tęczą,bo humor mam fatalny :c Ale torciki jak najbardziej udane i fajne. Szkoda,że przypadło im zaistnieć na taką okazję xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty umiesz tak lepic *U* ?. To jest boskie , mogę wiedzieć jakiej uzywasz modeliny ?

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html