niedziela, 8 września 2013

Croissant'y

Nie rozpisując się zbyt wiele przedstawiam Wam moje pierwsze zadowalające (mnie przynajmniej ;p) croissant'y:




Kolczyki wiszące croissant'y



I może jeszcze dodam coś innego- zupełnie odbiegającego od modelinowych słodkości, biżuterii, itp. Nie mam pojęcia, czy mam tu do czynienia z fanami tego typu imprez, ale warto pokazać, że coś takiego się w ogóle dzieje! 


W piątek, sobotę i niedzielę byłam na WRC Pleszew :D Takie fotki m.in. napstrykałam:


Aż dziwne, że zdążyłam ;p


Taki tam drift :D



Świetna impreza! Gdybym nie była chora, to na pewno zostałabym do wieczora ;)

We wtorek koniec ankiety, więc zapraszam! :)

3 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html