czwartek, 5 września 2013

Naleśniki

Dosyć późno naleśniki- gdyby były wakacje, dostalibyście je do śniadania, ale jest rok szkolny, czwartek, dziewięć lekcji i zbyt mało czasu dla bloga ;/

Z tego też powodu od razu pokazuję zdjęcia kolczyków- maleńkich naleśników :)




Kolczyki wiszące naleśniki z polewą toffie, bitą śmietaną i kulką lodów waniliowych



Kolczyki wiszące naleśniki z polewa toffie i bitą śmietną


  
I najstarsze z moich naleśników ;)

Kolczyki wiszące naleśniki z owockami w bitej śmietanie 


Mam coraz więcej pomysłów na naleśniki, więc pewnie za jakiś czas znowu się pojawią ;D



A tutaj mój piórnikowy breloczek, który ostatnio sobie stworzyłam :) nareszcie mi wyszedł! Kiedyś już próbowałam stworzyć ikonkę Facebook'a, ale nie do końca się udała ;/ a teraz dołożyłam jeszcze Blogger'a i Instagram'a :D 

Zapraszam do głosowania w ankiecie! To już ostatnie dni :)


6 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki :D
    A breloczek cudowny! *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne sa te kolczyki nalesniki z bitą smietaną....urocze:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki smakowite, a na brak czasu to chyba wszyscy narzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha naleśniory :D boskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodziutkie nalesniki , a breloczki są cudne *-* ja tym chciała Twittera :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten drugi niebieski naleśnik

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html