niedziela, 15 września 2013

Sezon jesienny czas zacząć

Dokładnie za tydzień w niedzielę początek astronomicznej jesieni, kalendarzowej dzień później. Niby jeszcze cały tydzień lata, ale już z początkiem września przyszły deszcze, wiatry, chmury- ta ponura pogoda. No właśnie, teraz ochota na wyjście na dwór maleje z dnia na dzień. Chociaż dla mnie kolorowe liście, żołędzie, kasztany to świetny materiał na ciekawe ozdoby :D Zresztą, na pewno Wam je pokaże ;)
Trzeba zmienić teraz ubrania na cieplejsze i pewnie w jakichś jesiennych kolorach. No i właśnie do tych czerwieni, brązów, żółci wymyśliłam takie owocki:



Kolczyki wiszące- wisienki


Brelok- wisienka, wstążka i czekoladka



Kolczyki wiszące- gruszki

Ach, jak się cieszę, że kupiłam półfabrykaty w kolorze starego złota! Są jeszcze bardziej jesienne! *.*

Zauważyliście nowe tło na blogu? Rysowałam sama- stwierdziłam, że ma być czekoladowe, ale nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, jakie by mi odpowiadało :p Mam nadzieję, że się podoba? :) 




6 komentarzy:

  1. Prześliczne owocki. :D Gruszki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tło jest ladne - stonowane, dwukolorowe - nie odwraca uwagi ale jak się je zauważy - jest urocze ;) uwierz mojej opinii - pisałam o tym swój licencjat haha :D no i jestem grafikiem :D

    pozdrawiam :*
    PS. Prace śliczne, sprzedajesz też? (przepraszam jeżeli nie doczytałam, odpowiedz proszę na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisienki mi się z jarzębiną skojarzyły :) a gruszeczki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te wisienki ♥

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html