piątek, 20 września 2013

Sowa- mądra głowa

Nie wiem jak Wam, ale mnie jesień kojarzy się także z sowami. Właściwie to nie wiem dlaczego? Z tego co wyczytałam, to najłatwiej je spotkać wczesną wiosną. Możliwe, że powodem jest jej symbolika- mądrość, a przecież mamy wrzesień- szkoła, nauka.
W każdym razie ta mała, stojąca, zawieszkowa sowa życzy Wam udanego weekendu i powodzenia w nauce na przyszły tydzień! :D



Zawieszka sowa

Jeśli jednak ktoś ma zamiar się zawziąć i powiedzieć mi, że w tym poście nie ma nic jesiennego (a nadal kontynuuję "sezon jesienny")- ubezpieczyłam się i mam jabłuszko! ;)


Zawieszka z nadgryzionym jabłkiem 



Niby powinnam wstawić ten post jutro, ponieważ postanowiłam (sama sobie), że będę dodawać systematycznie, ale dzisiaj nudziło mi się na tyle, że musiałam tu coś naskrobać :D 

Miłego weekendu!


4 komentarze:

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html