niedziela, 29 września 2013

Trzy w jednym

Przed chwilką skończyłam robić kolejne jesienne kolczyki. Ulepiłam już wczoraj, ale dopiero dzisiaj zabrałam się za przymocowywanie półfabrykatów. Trochę się wszystkiego nazbierało, więc znowu będę mieć zapasy na tydzień :D

Zawieszka do MP3 na zamówienie :)



Zawieszka z kubkiem herbaty

wysokość kubeczka- ok. 1cm
średnica kubeczka- ok. 1cm



Kolczyki wiszące zielone jabłuszka

długość- ok. 1cm


Hmm, wyszły trochę inne niż miałam w planach, ale jeszcze coś wymyślę ;D 



Piątek był bardzo udanym dniem- zresztą jak każdy piątek, bo kończą się "dni robocze", ale ten szczególnie. Kilka klas trzecich i drugich (w tym nasza) wybrało się na Rajd Ekologiczny połączony ze sprzątaniem świata. Kto by pomyślał, że sprzątanie śmieci przyniesie tyle radości :D 
Posadziliśmy też kilka młodych drzewek w parku i rywalizowaliśmy w różnych konkurencjach- wygraliśmy ciekawe nagrody m.in. piłkę, skakankę, quiz, paletki do tenisa, itp. 


Transparent robiłam ja i moja koleżanka.


No i na koniec jeszcze nominacja!
Dziękuję Sanma! (Zapraszam do Niej- przepyszne tam śniadanka!) ;))

1. Kawa czy herbata?
Herbata.
2. Jeśli obiad na wytrawnie to...
Hmm, nie mam pojęcia- ja zjem prawie wszystko :D
3. Ulubione zwierzątko domowe i dlaczego one?
Chyba chomik, ponieważ miałam kiedyś aż cztery i uważam je za przeurocze zwierzątka! :)
4. Najgorsza rzecz jaką w życiu przeżyłaś?
Nie przypominam sobie żadnej takiej chwili ;) 
5. Ulubiony serial z dzieciństwa?
Smerfy i Gumisie! :D
6. Ulubiona piosenka/ teledysk z dzieciństwa?
Ojoj nie wiem! :o
7. Ulubiony zapach perfum?
Podoba mi się wiele, byle niezbyt mocny, delikatny.
8. Dokończ zdanie: sprzątanie jest...
...męczące :D Zależy jakie to sprzątanie- ścieranie kurzy nawet bardzo, ale układanie przedmiotów, których od tygodni nie miało się w ręce- bardzo przyjemne :)
9. Miasto czy wieś?
Mieszkam w mieście- wszędzie blisko, wszystko pod ręką, ale bardziej lubię przebywać na wsi- dużo spokojniej, ciszej, więcej ścieżek do jeżdżenia rowerem ;)
10. Lato czy zima?
Przyjemniejsze- lato, piękniejsza- zima ;D
11. Ulubione święto? (Błagam tylko nie święto zmarłych...xd)
Hahaha nieee :D Najbardziej lubię chyba Boże Narodzenie, ten świąteczny nastrój..! 

A ja nominuję (tylko cztery blogi ;c):


I moje pytanka :

1. Ulubione danie?
2. Najpiękniejsza pora roku?
3. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
4. Co sprawia Ci największą przyjemność?
5. Dokończ zdanie: jesień, to...
6. Ulubione zwierzątko? ;D
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
9. Ostatnio przeczytana książka?
10. Dlaczego zdecydowałaś/eś się założyć bloga?
11. Co sprawia, że się uśmiechasz?

Miłego odpowiadania!
Ach, te nominacje nigdy się nie kończą ;3














9 komentarzy:

  1. Dałam się nabrać :) kubeczek z herbatą wygląda mega naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jabłka wyglądają jak agresty :D
    Kubeczek bardzo fajny ♥
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny kubeczek:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczości. :D
    Zgadzam się Anonimem. Takie agrestowe te jabłka, ale nadal bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzieliśmy, że nas nominowałaś i aż zaniemówiliśmy na kilka dni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczek z herbatką jest cudowny :)
    Z przyjemnością odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawieszka do mp3 jest niebywale realistyczna, jak miniaturka prawdziwego kubeczka z herbatką i plasterkiem cytryny. Cudo

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną chęcią przeczytam każdy komentarz, proszę jednak o odpowiednie zachowanie i kulturę.
Możesz zostawić link do swojego bloga, jednak nie wklejaj go pod każdym postem- ten raz na pewno zobaczę ;)
Wszelkie pytania kieruj tutaj: http://slodkoscihandmade.blogspot.com/p/pytania-i-odpowiedzi.html